Pages

Senin, 17 Juli 2017

bordeaux dog zakt door achterpoten





bordeaux dog zakt door achterpoten









* ik weet neit of ik dit een echte epileptiese aanval is: de aanvallen zijn zo: ze valt om of zakt door (labrador/bordeaux dog teefje 7jaar). Teckel van 1 jaar zakt door achterpoten.? onze jackrussel bijt mijn bordeaux dog pup wat nu? pup van 10 weken is door alles afgeleid aan delijn?. Dit doet u door uw hond op te tillen met een arm tussen de voorpoten en een arm tussen de achterpoten..











Hond zakt door de poten. nog iets later zakte ze ineens door beide achterpoten. mijn ras(sen):: bordeaux dog schotse herder korthaar. Ringo zakt elke keer door zijn achterpoten, mijn ras(sen):: bordeaux dog schotse herder korthaar engelse bulldog lancashire heeler aantal honden::. Wat is artrose artrose of gewrichtsslijtage is een aandoening die kan voorkomen in alle gewrichten. het wordt door een bepaalde oorzaak in het gewricht op gang.




Related Posts by Categories

0 komentar:

Posting Komentar